Connectez-vous pour accéder plus rapidement aux meilleurs offres. Cliquez ici si vous n'avez pas encore un compte.

17 nov. 2021 à 0h00   Informatique & Télécoms   Rabat   31 vues
Détails de l'annonce
  • Job Brief

We are looking for a Help desk technician to provide fast and useful technical assistance on computer systems.

You will answer queries on basic technical issues and offer advice to solve them.

  • Responsibilities

- Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance

- Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques in linux servers

- Test software to ensure responsiveness and efficiency- Troubleshoot

- Record events and problems and their resolution in logs

- Follow-up and update customer status and information

- Familiarity with databases (e.g. MySQL/MariaDB), web servers (e.g.Apache or Nginx) OS (e.g. Linux).

- Excellent communication and teamwork skills- Organizational skills

  • Lieu de travail Maroc
  • Date d'expiration 14 Février 2022
  • Niveau de poste Débutant / Junior| Jeune diplômé
  • Secteur d'activité Informatique, Télécom, Internet
  • Niveau d'étude (diplome) TS Bac +2
  • Nombre de postes 02
  • Type de contrat CDI