10 janv. 2022 à 0h13 Maintenance Rabat 77 vues
Détails de l'annonce
Poste :
Role and Responsibilities
- Monitor calls handled by agents as per the sampling plan (live, recorded and side by side)
- Ensure calls are compliant with the company’s quality policy
- Identify issues that could lead to an alert and report the case according to the procedure in force
- Meet the productivity requirements and establish a weekly report of achievements
- Participate in design of call monitoring formats and quality standards
- Participate in calibration sessions/call listening sessions with Operations staff and/or clients to ensure scoring consistency and best practices
Profil recherché :
Candidate profile
- Minimum 1 year of call center experience as a customer service representative or a quality controller
- Excellent verbal and written communication skills both in French & English
- Have a genuine passion for art and luxury goods
- Able to learn and work independently and exhibit ownership as well as in a team environment
- Able to work under pressure
- Detail oriented
Description de la société
Customer Relationship Management, IT Solutions, Business Process Outsourcing et Digital Services.Présent dans 18 pays, en Afrique, en Europe et en Amérique, le groupe compte actuellement plus 35 000 collaborateurs répartis sur 72 centres opérationnels, en propre et à travers des partenaires.Chez intelcia, nous avons créé les conditions pour accueillir et cultiver les talents, pour qu’ils aient envie de nous rejoindre et se sentent assez bien pour rester avec nous. Pour qu’ils fassent de leur mieux tous les jours, et qu’ils fassent encore mieux dans le futur. Pour qu’ils relèvent les challenges auxquels ils doivent faire face.Etes-vous prêts à relever de nouveaux défis et évoluer dans un environnement agile et innovant ? Si oui, votre candidature nous intéresse.