2 févr. 2022 à 0h03 Autre Rabat 62 vues
Détails de l'annonce
Poste proposé : Contact Center Bilingual Team Manager (ENG/FR) - Rabat
Sitel Rabat is looking for an experienced Team Manager for a project involving a reputable enterprise. As a Team Manager, you role will be to:
- Ensure that calls are handled professionally.
- Provide direction and guidance to guarantee the consistent achievement of key performance metrics.
- Achieve, measure, report, and communicate metric goal attainment for assigned team.
- Ensure accurate and timely communication of client and campaign issues to Manager Site Operations.
- Consistently achieve goals for the number of call monitoring per week and scores for an assigned team of customer service agents.
- Coach, mentor and develop agent team for skills expansion and promotional opportunities.
- Perform other duties as assigned.
Profil recherché pour le poste : Contact Center Bilingual Team Manager (ENG/FR) - Rabat
QUALIFICATIONS -
- Bilingual and fluent in English and French (excellent oral and written communication skills)
- Minimum of 2 years as team manager, in a call centre environment.
- A degree in the following fields : Commerce, Marketing, Communication...etc.
- Charisma, integrity, a spirit of challenge, leadership, communication and management skills are all necessary qualities that can guarantee a successful career.
Like all our company's positions, this position is open to people with disabilities or reduced mobility. If you have what it takes to succeed and bring value, this opening is for you!
Critères de l'annonce pour le poste : Contact Center Bilingual Team Manager (ENG/FR) - Rabat
Métier : |
Métiers des services R&D, gestion de projets |
Secteur d´activité : |
Centres d´appel, hotline, call center Marketing, communication, médias Télécom |
Type de contrat : |
CDI |
Région : |
Rabat-Salé-Kénitra |
Ville : | Rabat |
Niveau d'expérience : | Expérience entre 2 ans et 5 ans |
Niveau d'études : | Bac |
Langues exigées : |
anglais›courant français›courant |
Nombre de poste(s) : | 25 |
Description de la société
Leader mondial de la gestion de l'expérience client, le groupe Sitel propose des expériences omnicanales (voix, chat, médias sociaux...) aux clients finaux de 400 donneurs d’ordre.
Son portefeuille clients représente tous les secteurs et tailles d’entreprises : du grand compte CAC 40 à la startup locale. Nos 90 000 collaborateurs du groupe Sitel, répartis dans le monde entier, connectent + de 4.5 millions de fois par jour, de nombreuses marques mondialement connues, à leurs clients. Les capacités étendues du groupe, alimentées par son écosystème d'experts vont au-delà de la sous-traitance et des processus opérationnels classiques.
Sitel accompagne les marques dans toutes les étapes du parcours client grâce à la plateforme EXP+, une solution flexible entièrement disponible dans le Cloud, conçue pour simplifier le déploiement d’une expérience client (CX) de bout en bout, tout en améliorant l'efficacité, la performance et la satisfaction client.
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