13 janv. 2022 à 0h01 Autre Rabat 70 vues
Détails de l'annonce
Missions :
• Provides clear direction and guidance to ensure consistent achievement of key performance metrics
• Evidence of effective interpersonal, coaching, and leadership skills
• Provides clear direction and guidance to ensure consistent achievement of key performance metrics
• To continuously evaluate the skills and competences of your team by partly determining what are their improvement areas through continuous learning (To be defined with the learning department)
• Working actively towards hitting the key performance indicators
• To daily generate reports and statistics as agreed with the client and project management
• Working with the management project and quality team to improve key indicators like absenteeism, attrition, quality ...etc
- A degree in the following fields : Commerce, Marketing, Communication...
- At least two years of seniority as a team leader in the call centre sector
- Excellent oral and written communication skills in English and French.
- Charisma, integrity, a spirit of challenge, leadership, communication and management skills are all necessary qualities that can guarantee a successful career.
Like all our company's positions, this position is open to people with disabilities or reduced mobility.
Métier : |
Management, direction générale Marketing, communication Métiers des services |
Secteur d´activité : |
Centres d´appel, hotline, call center |
Type de contrat : |
CDI |
Région : |
Agadir - Casablanca-Mohammedia - Fès - Laâyoune - Marrakech-Safi - Meknès - Oujda - Rabat-Salé-Kénitra - Settat - Tanger-Tétouan-Al Hoceïma - International |
Ville : | Rabat |
Niveau d'expérience : | Débutant < 2 ans |
Niveau d'études : | Bac |
Langues exigées : |
anglais›bon niveau arabe›bon niveau |
Nombre de poste(s) : | 10 |
Description de la société
Son portefeuille clients représente tous les secteurs et tailles d’entreprises : du grand compte CAC 40 à la startup locale. Nos 90 000 collaborateurs du groupe Sitel, répartis dans le monde entier, connectent + de 4.5 millions de fois par jour, de nombreuses marques mondialement connues, à leurs clients. Les capacités étendues du groupe, alimentées par son écosystème d'experts vont au-delà de la sous-traitance et des processus opérationnels classiques.
Sitel accompagne les marques dans toutes les étapes du parcours client grâce à la plateforme EXP+, une solution flexible entièrement disponible dans le Cloud, conçue pour simplifier le déploiement d’une expérience client (CX) de bout en bout, tout en améliorant l'efficacité, la performance et la satisfaction client.